قیمت ساندویچ پانل گالوانیزه:

 
ساندویچ پانل گالوانیزه، با دو رو ورق گالوانیزه تولید می شود. ساندویچ پانل گالوانیزه را می توان در انواع سازه های پیش ساخته استفاده کرد. ویژگی مهمی که باعث محبوبیت ساندویچ پانل ها شده است، این است که سازه های ساخته شده با آن بسیار قیمت مناسبی دارند. در میان ساندویچ پانل های موجود در بازار، ساندویچ پانل هایی که از ورق آلوزینک ساخته شده اند، بسیار ضعیف تر و شکننده تر می باشند.
 
 به نسبت سازه پیش ساخته از ورق آلوزینک ضعیف تر می باشد و شکننده است. ساندویچ پانل آلوزینک از بهترین انواع از نظر ورق های محافظ ساندویچ پانل است. می توان از آن در انواع سازه‌ها اعم از سازه های تجاری، اداری، مسکونی، صنعتی و … استفاده کرد. این سازه های پیش ساخته در اصل بیمه شده است. این ورق آلوزینک، دارای گارانتی است. از طرف شرکت سازنده آن که شرکتی است کره ای، وارانتی شده است.
 

 

قیمت ساندویچ پانل آلومینیوم:

ساندویچ پانل آلومینیوم در نوع و قیمت خود یکی از بهترین هاست زیرا این ساندویچ پانل با اینکه بسیار مقاوم است و با قیمت بسیار خوبی عرضه می شود. تنها نقطه ضعف ساندویچ پانل های آلومینیومی این است که ورق آلومینیوم بسیار شکننده می باشد. می توان آن را شست اما لکه های آب روی آن می ماند و زنگ میزند.
 

قیمت ساندویچ پانل شفاف:

ساندویچ پانل شفاف از ورق پلی کربنات و شیشه تهیه می شود. مشتری تعیین می کند که از چه نوع ساندویچ پانل استفاده شود. این ساندویچ پانل برای مزارع و گلخانه‌ها و پرورش گل و گیاه، شیلات و در مناطق سردسیر ساختمان های مسکونی استفاده می شود.
قیمت ساندویچ پانل های شفاف بر اساس پوشش، متراژ و چگالی محاسبه می گردد.
 

قیمت ساندویچ پانل پلی اورتان:

 
ساندویچ پانل پلی اورتان، از فوم تزریقی پلی اورتان تهیه می شود و به ساندویچ پانل دیر سوز معروف است. این ساندویچ پانل تا دمای ۱۰۰۰ درجه به خوبی باقی می ماند و تغییر شکل و فرم نمی دهد. ساندویچ پانل پلی یورتان، عایق حریق است و اجازه ی پخش  آتش سوزی و حرارت را نمی دهد. همچنچنین می تواند از رطوبت و خنکی بیش از اندازه جلوگیری می کند. محاسبه قیمت آن بر اساس طول و عرض و ضخامت فوم بررسی می شود.
 
 

قیمت ساندویچ پانل پلی استایرن:

ساندویچ پانل پلی استایرن از فوم تزریقی پلی استایرن درست می شود. پانل پلی استایرن ضد زلزله است و از آن می توان در ساخت بسیاری از ساختمان‌ها بهره برد. ساندویچ پانل های پلی استایرن، از نظر قیمت بسیار مناسب و از نظر کیفیت قابل اعتماد هستند.
با اینکه این محصولات فولاد پانل بسیار نازک هستند ولی بسیار مستحکم نیز هستند.
 

قیمت ساندویچ پانل پشم سنگ و پشم شیشه:

ساندویچ پانل های پشم شیشه و ساندویچ پانل های پشم سنگ، یکی از با کیفیت ترین عایق ها را در لایه های میانی خود دارند. از ویژگی های پشم سنگ و پشم شیشه، نسوز بودن آنهاست. این ساندویچ پانل ‌ها شعله ای آتش را در همان محل آتش سوزی نگاه می دارند و با محبوس کردن آتش، جلوی شیوع آن را می گیرد.
 
عایق پشم سنگ یا پشم معدنی از سنگ بازالت که نوعی سنگ آتشفشانی است، درست می شود. از دیگر ویژگی های این عایق می توان به این اشاره کرد که باعث دوری حشرات می شود چون محیطی است نامناسب برای رشد و نمو حشرات.
 

قیمت ساندویچ پانل اتاق تمیز:

 
ساندویچ پانل اتاق تمیز نیز از انواع ساندویچ پانل است برای ساخت اتاق های تمیز استفاده کرد که در آن‌ها میزان ورود آلاینده‌ ها بسیار مهم است.
به طوری که در این ساندویچ پانل گرد و غبار، بخار آب، آلاینده های معلق در هوا، مواد شیمیایی و … وارد نخواهند شد و یکی از پرکاربرد ترین ساندویچ پانل‌های موجود می‌باشد.
 

قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای:

ساندویچ پانل سردخانه ای، از انواع ساندویچ پانل هایی است که می توان آن را برای ساخت سردخانه ‌ها استفاده کرد. این مدل از ساندویچ پانل ها، عایق بسیار قوی  گرما و سرما هستند به طوری که باعث صرفه جویی در میزان مصرف انرژی می شود و به دنبال آن هزینه های انرژی را نیز بسیار کاهش می دهد.
 

قیمت ساندویچ پانل دکوراتیو:

 
ساندویچ پانل های دکوراتیو، برای اجرای معماری داخلی استفاده می شوند و  فضای داخلی را بسیار شیک و زیبا می کنند. از این ساندویچ پانل برای اجرای موارد زیر استفاده می شود:
  • پارتیشن‌ ها
  •  اتاق‌ ها
  • فضاهای داخلی ساختمان ‌ها 

قیمت ساندویچ پانل ها

قیمت هر کدام از این ساندویچ پانل‌هایی که نام برده شدند، به نوع، کیفیت و ویژگی های خاصی که هر مدل از ساندویچ پانل ها دارند وابسته است. علاوه بر این اگر مشتری بخواهد از مرز تعیین شده استاندارد فولاد پانل رد شود بنابراین یک رو ورق انتخاب اوست ، همچنین مشتری می تواند: ضخامت،  اندازه‌ها و ارتفاع را تغییر دهد که هر کدام قیمتی را ایجاد می کنند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *